صعود به دماوند
تیم منتخب هیئت کوهنوردی استان خوزستان برنامه صعود به قله دماوند را از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۸ اجرا ء نمود.
گفتنی است این برنامه کوهنوردی در راستای بستن لیست اسامی تیم منتخب استانی جهت صعود برون مرزی قله آرارات واقع در ترکیه انجام شد. تیم استانی قرار است اوایل مرداد سال جاری برنامه آرارات را اجراء نماید
+ نوشته شده در چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۰ ساعت 11:41 توسط نور اله نیکخواه ( مسئول کوهنوردی )
|
با سلام